Pagina's

zaterdag 24 december 2011

Rugperikelen en creatief zijn ....

Eigenlijk was mijn plan om alle tags van Tim te maken, dat zal me waarschijnlijk niet lukken. Er was door de huisarts een hernia geconstateerd op 5 december, en die werd in de loop van die week zo erg dat ik aan de morfine zat, ivm krampen en pijn in m'n been. Gelukkig kon ik 16 december bij de neuroloog terecht. Deie heeft mij andere medicijnen voorgeschreven en het voelt nu wel beter. Ik kan echter nog steeds niet lang zitten en dat breekt me ook op bij het creatief bezig zijn. Maar ik ben toch nog even bezig geweest.




Dit is een stempel van Crafty Individuals. Had ze al eerder ingekleurd ( de tweede is door mijn dochter ingekleurd trouwens) en gesponst, maar nu op een dubbele kaart verwerkt en nog wat glimsteentjes erbij.
Nog een snelle kerstkaart met een ondergrond van Papermania als het ik goed heb en stickers van de Action, de stempel met Joy is van TPC Studio ( sheet Snowflake).





Tot slot nog een tweetal tags waarvan ik de ondergrond van de zomer al had gemaakt met distressinkt Fired Brick en Peeled Paint. Gestempeld met de kerstbal van Art Journey met Fired Brick. Met wit geƫmbossed ook met stempels van Art Journey. Nog wat fibers en rode belletjes ( Xenos) en klaar.

Tot slot wil ik iedereen die dit leest hele fijne feestdagen wensen en een heel gezond en gelukkig 2012.

6 opmerkingen:

Henriette zei

ff proberen of ik zelf wel een reactie kan plaatsen....

Heidie zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. En sterkte met je rug.
Fijne feestdagen.

liefs Heidie

Gery zei

Nou Henriƫtte, de hernia heeft in ieder geval niet je creativiteit aangetast.
Je hebt ondanks alle narigheid leuke kaarten en tags gemaakt.
Maar ik wens je bij deze bovenal veel beterschap met de rughernia en voor 2012 duim ik voor je op een flinke dosis gezondheid, dan komt de rest ook wel goed.
Groetjes Gery

Unknown zei

Prachtige kaarten, leuke labels. Hopelijk gaat het snel beter met je rug. Alvast een heel goed en gezond 2012 gewenst

Gery zei

Na mn blogproblemen was ik even op visite bij mn volgers.
Zie dat je geen nieuwe berichten meer hebt gemaakt.
Hoop, dat dit niet is vanwege je gezondheid.
Ik weet, dat je met een hernia haast niet kunt zitten, staan of lopen dus....
Ik kom af en toe nog wel even langs.
Groetjes Gery

Henriette zei

Hoi Gery,
Problemen hier met reageren, haha.
Ik kan niet langer dan 20-25 minuten zitten helaas.
Staan gaat iets beter. Maar er zit nu wel vooruitgang in.
Ben binnenkort wel weer hier te vinden.