Pagina's

maandag 4 november 2013

Shame on me !!

 Echt veel te lang geleden dat ik heb geblogd. Wel kaarten gemaakt, maar ook niet zoveel als ik had gewild.
Op een of andere manier was ik geblokkeerd. Er is wel een hele hoop gebeurd in de tussentijd.

Eind juli kreeg ik te horen dat ik mijn baan kwijt was. Het bedrijf waar ik 13,5 jaar heb gewerkt heeft zoveel omzetverlies door de crisis en waarschijnlijk ook door het overlijden van de oprichter i.v.m. persoonlijke goodwill dat er 5 van de 16 personeelsleden uit moesten. 

Met de huidige ontslagregels viel ik als enige in mijn leeftijdscategorie en moest ik eruit. Aangezien ik op de huidige arbeidsmarkt weinig kans maak gezien mijn leeftijd, gooi ik het over een andere boeg en probeer ik het als zelfstandig ondernemer. In de rechter zijbalk staat al een link naar mijn website waar ik mijn brood mee hoop te verdienen in de toekomst. 

Dus mocht je nog een boekhouder of administratiekantoor nodig zijn voor je bedrijf of moet je aangifte inkomstenbelasting ingevuld worden, zoek dan niet verder en kijk op Scriptorium Administratie en Belastingadvies. De website is nog even in aanbouw, maar het zal ook niet lang meer duren, voordat die klaar is. 
 
Deze twee creaties zijn geen kaartjes en ook geen tags. Ik zou er een boekenlegger van kunnen maken. De creatie met Love, Wish, Dream heb ik op geprobeerd te stempelen met water.

Nog een detailfoto van het oog.
Dit is het eerst maar weer. Ik heb nog meer kaartjes gemaakt, maar die komen binnenkort. Aangezien ik niet meer allemaal weet welke kleuren e.d. gebruikt zijn, zal ik dit niet allemaal vermelden. Het gaat uiteindelijk toch om het resultaat. Als het een bepaalde techniek is en ik weet het nog dan zet ik het er wel bij.

Bedankt voor het kijken.

2 opmerkingen:

Ballie (Bennarda) zei

Zo, maar deze zijn weer super mooi, je hebt er een volger bij, vind de andere kaarten ook mooi, leuk als jij mij volgt , ideetjes van elkaar opdoen is altijd leuk toch?
gr Ballie (Bennarda)

http://balliescreationballie.blogspot.com

Gerrina zei

Dat is heel wat, wat er is gebeurt en wat je nu aan het opbouwen bent! Succes met je eigen bedrijf!
De tags zijn mooi en dat oog is een van mijn favoriete stempels (zoals je op m´n blog kunt zien)Ik vind deze kleuren super! Groetjes, Gerrina