Pagina's

dinsdag 24 december 2013

Kerstavond 2013

Geen kerstkaartje....hahaha. Tussen alle foto's vond ik deze nog. Gemaakt in ... februari. Kennelijk had ik deze per ongeluk overgeslagen. Net als de andere die ik in dit blogbericht plaats. Deze kaart is gemaakt met de bleektechniek en met maskering. De ondergrond is gemaakt met Dylusions. Er is gestempeld met Stazon Jet Black en toen heb ik de bleektechniek toegepast op de afdrukken die nu een witte ondergrond lijken te hebben. Daarna heb ik de maskertechniek toegepast en gestempeld met oranje. Gemat op oranje en daarna op een blauwe kaart.
Ik vond het een erg leuke techniek om te doen, moet ik gauw eens weer doen. 
De stempels zijn van Oxford Impressions van het sheet Steampunk.



Dit is een hele andere kaart. De achter-
grond is gemaakt met Color Wash van Ranger. De kleuren zijn superintens, heel iets anders dan Distress Ink of Stain. Ik heb erop gestempeld met stempels van Stampers Anonymous.
Heb geprobeerd om beetje structuur aan te brengen met een mask.
De lichte vlekken die je ziet zijn van de glimmermist. Een kroontjespen en een splitpennetje paars gemaakt met alcolholinkt. Een bloemetje maakt het af en gemat op een blauwe kaart. Randje nog bewerkt met paarse of blauwe DI om een kadertje te maken.








2 opmerkingen:

Gerrina zei

Leuke technieken en kleuren; mooie kaarten! Groetjes, Gerrina

nit@ zei

wow dat ziet er goed uit!

groetjes
anita